martes, 9 de octubre de 2012

Review: Led Lenser H7

En poc més d'una setmana faré els 48 km de la pujada montserrat i com es necessita una llinterna, m'he regalat un frontal per a poder-la fer, així com per a entrenaments que hagi de fer de nit i alguna cursa.
L'escollit, el led lenser H7 ja que en parlen meravelles d'ell i el preu es millor que el Pretzl Myo XP. Segons el venedor de Vertic Outdoor el fan servir forces corredors que estan molt contents amb el seu resultat. M'he decidit per aquest, pensant més en el futur, ja que per la pujada podria fer servir qualsevol frontal, però en un futur segurament se'm quedaria curt per a fer travesses per la muntanya o entrenar.
El Led Lenser H7 es un molt bon frontal en la relació qualitat/preu. Entre les seves característiques destaquen:
- Pes 115 gh
- 180 lumens d'il·luminació a màxima potència
- 140 m d'il·luminació a màxima potència
- 85 hores de bateria a mínima potència (a màxima he llegit que son unes 3-4 hores)
- El frontal és orientable 90º
- Regulador de la potència a la bateria
- Sistema d'enfocament avançat per regular l'amplada del feix de llum

He fet una petita prova per collserola i la veritat és que estic molt content. L'he portat a una potència baixa i la veritat és que ja m'hi veia força bé (també gràcies a la contaminació lumínica de la ciutat). Regulació del feix de llum a l'amplada de la pista, i a fer uns quants km. He hagut de canviar la orientació del frontal al començar a baixar, ja que sino enfocava massa endavant, però pel demés molt content. L'únic petit error ha estat dur la bateria a la cinta, ja que així em queia una mica i em molestava a les orelles, però es pot dur en motxila sense cap problema.

Després de la pujada a Montserrat, ja diré si segueixo tant content com avui.

No hay comentarios:

Publicar un comentario