sábado, 23 de junio de 2012

Debut en triatló

Tot i la lesió, ja està decidit, el dia 29 de juliol debut en una triatló, concretament la de Malgrat. La decisió ve donada per lo curta de la distància (500 m. nadant, 12 k en btt i 4 corrent) i per la btt, ja que es va per muntanya. Com encara estic recuperant-me, no estaré gaire en forma així que aniré a disfrutar de la prova. En quan acabi exàmens em poso a entrenar les transicions que es on es pot perdre més temps i ara intentaré sumar més metres a la piscina, que l'havia deixat una mica de banda. De moment, ahir vaig fer 500 m. en 07:53.
Pel que fa a la temporada que ve ja tinc una prova molt mítica lligada, estic decidint l'objectiu principal de la temporada i alguna sortideta a l'exterior. De moment tot són idees, que espero anar tancant a mida que s'apropi setembre. El que està clar és que agafaré i començaré de nou el planning de nassos, per baixar de 40 d'una vegada.

No hay comentarios:

Publicar un comentario