jueves, 7 de junio de 2012

Final de temporada

Amb la cursa de diumenge passat jo ja dono per finalitzada la temporada. Aquest cap de setmana hi havia dos curses força interessants, la Maquinista (que ja he fet en dos ocasions, al costat de casa) i Pineda, una cursa de la que parlen molt bé. Però no hi podré anar ja que començo el descans per veure si recupero el sartori, ja que després de fer-me una nova revisió en Raul em va dir que encara seguia trencat, un trencament més petit que abans, però que després de 6 mesos, per no haver fet bondat segueix allà. Així que tocarà descansar per encarar la nova temporada amb més força.
Aquesta ha estat la meva primera temporada completa de running i curiosament la he iniciat i acabat amb curses de muntanya. He aconseguit baixar la meva marca en quasi 5 minuts i he fet un molt bon debut en mitja. Tot i això, crec que tinc marge de millora si sóc constant en els entrenaments. El primer objectiu serà intentar fer un sub-40 cap a octubre durant la preparació per la Behobia. Intentaré començar amb curses ràpides i curtes pe anar agafant velocitat. Després de la Behobia una mica de descans i ja a encarar la preparació de la Marató de Barcelona, suposo que seran uns 4 mesos en els que faré molts km i, per tant, m'hauré de comprar unes sabatilles noves (de moment amb les Kinvara estic més que content). Després de la Marató ja veuríem quin seria l'objectiu, pero pot ser que sigui una burrada per la muntanya...

No hay comentarios:

Publicar un comentario