domingo, 3 de febrero de 2013

Mitja Granollers 2013

Primera mitja i tirada llarga prèvia a la Marató. Tot i no haver fet gaires km entrenant, l'objectiu és sortir a 1.31 i veure que tal estic. Em junto a la barqueta d'altre companys de corredors.cat i els primers 8 km els faig amb ells, vaig bastant bé. Però de sobte, comencen a marxar i veig q no tinc forces per seguir-los i queda molt així que anirem fent. A partir del km 11, comença el suplici, es noten els km que no he fet i la calor (semblava que faria molt vent i fresca, però sol i calor) i jo amb tèrmica... Les sensacions han estat molt dolentes, anava sec, a l'avituallament que feia 2 km que esperava, glop d'aigua per prendre'm el gel (que m'ha donat la vida) i tot el demés per sobre perquè se'm passés la tonteria. He arribat mig atontat a meta, amb un temps de 1.37.24, molt lluny de l'objectiu i amb unes dades molt clares: en una mitja que primer puja i després baixa, he anat a la mateixa velocitat al pujar que al baixar, una gasosa de les bones. Tot i això, sumo 21 km més i ara he de començar ja a sumar molts més, que la Marató serà el doble.

No hay comentarios:

Publicar un comentario