domingo, 8 de enero de 2012

1a sortida en btt de l'any

Avui feia molt bon dia i degut a una bullofa que m'ha sortit al peu després de la tirada llarga de l'altre dia he decidit sortir a sumar km amb la btt. Era el primer cop que l'agafava aquest any i l'objectiu era estar unes dues horetes tirant. Bones sensacions per ser el primer cop que l'agafava en forces dies, cap avançament i jo n'he avançat a forces. Tot i això, el ritme s'ha resentit una mica degut al gran nombre de gent que hi havia per Collserola, tant bikers com gent passejant que feia que haguessis d'anar amb molt de compte. El recorregut ha estat Can Catà, tornada per un camí interior amb molt desnivell, carretera d'horta, passeig de les aigües, carrer sant medir, arrabassada, ctra. vallvidriera, baixada cap a ctra. de les aigües, pujada pels jardins de can borni i tornada per sant medir, passeig de les aigües i ctra. d'horta. Al final han sortit quasi 30 km en 1 hora i 50 minuts, amb més de 900 m. de desnivell positius acumulats.
Pel que fa a la bullofa ja està millor. El problema l'he trobat just ara, al parlar amb alguna gent que en sap. Les sabatilles m'anaven justes i a sobre eren de dona, que són més estretes. A més, eren per a una persona pronadora quan jo sóc neutre. O sigui que eren les pitjors sabatilles que podria haver agafat per fer una tirada llarga. Per això, ja m'he comprat unes Saucony Kinvara que espero estrenar a Granollers

No hay comentarios:

Publicar un comentario