sábado, 14 de enero de 2012

Estrenant Kinvara

Fa dues setmanes vaig tenir el problema amb les sabatilles després de fer una tirada llarga així que vaig decidir comprar-me'n unes de noves. Les escollides, les Saucony Kinvara, unes sabatilles voladores (de tan sols 220 grams). Ahir primera sortida amb elles, després de les molèsties al genoll. Vaig fer 10x200m en pujada, un entrenament força dur sobretot pel vent de cara que encara ho feia més complicat. Tot i això, les sabatilles em va transmetre bones sensacions, són molt lleugeres però amortigüen molt millor que les que tinc fins ara. A sobre he llegit que es poden fer servir per a tirades llargues, així que les faré servir per a les pròximes competicions! Les sabatilles són de fa dues temporades, amb un preu de 120, però per ser d'una altra temporada m'han sortit per només 68€ a sportsshoes.com i en 2 setmanes m'han arribat.
Aquí teniu unes fotos de les sabatilles en qüestió!



No hay comentarios:

Publicar un comentario