lunes, 2 de enero de 2012

Cursa dels Nassos 2011

Finalment el dia de la cursa va arribar, més de 10.000 corredors preparats per acabar l'any corrents. Arribo una hora abans de la cursa, escalfo, veig a coneguts i em poso al calaix. Serà el cop que sortiré més endavant en un calaix.
Sortida força ràpida, i ja al passeig avanço al Raul, i vaig amb la barqueta sub-40, que será l'objectiu. Fins als primers 3 km, no tinc la primera referència, 11:57, vaig a un bon ritme. El km 4 el passo a 16 pelats i en aquest moment començo a veure que l'objectiu de sub-40 se m'escaparà ja que queda molta cursa. Passo el km 5 amb 20:13 i quedant encara la meitat de la cursa i la zona que se'm fa més llarga sempre, veig que serà impossible. Com ja em va passar l'any passat, el final de carrer Marina i carrer Pallars, se'm fan duríssims i em noto els quàdriceps molt carregats. M'avança molta gent, però jo ja he decidit que no es el dia de fer marca, passo a disfrutar de la cursa, intentant mantenir el ritme. M'he dedicat a xocar les mans dels nesn que estaven animant la cursa mentres anava fent km. A l'arribar a Diagonal decideixo anar una mica més ràpid, tot i que no serà gaire. A partir d'aquest moment ja no m'avançarà tanta gent com aquests últims 3 km. Segueixo xocant les mans dels nens, passo pel km 9, 37 i pico, ja és inabastable però igualment he d'intentar acabar fort. Curva de meta, apreto dents i intento donar el màxim. Al final temps oficial de 41:28, la meva segona millor marca. Una mica decebut per no poder assolir el repteque m'havia proposat, tot i que en un inici em vaig començar a preparar per baixar de 45, cosa que ja està totalment superada.
A partir d'avui a començar a preparar el calendari 2012 on en poc més d'un mes ja tinc el primer objectiu, no de marca, simplement el debutar en una mitja com la de Granollers

No hay comentarios:

Publicar un comentario