viernes, 30 de diciembre de 2011

Setmana pre-Nassos

Aquesta setmana abans de la cursa ha estat molt i molt tranquila. Dilluns dia de Sant Esteve vaig sortir a fer unes sèries. El primer 2000 el vaig fer en 7'44" però després se'm va acabar la bateria del pulsòmetre així que vaig seguir fent sèries per sensacions. Després d'un bon dinar, cap a la Cerdanya on només he sortit a córrer un dia (8.7 km, amb 410 metres de desnivell positiu, bon entrenament pel tren inferior, acabant força cansat). Estiraments i cap a casa. Aquests dies no he fet cap més entrenament ja que els matins he aprofitat per anar a esquiar. Bona neu, i bon treball de cames. A més, ja m'ha arribat la nova pantorrillera de Skins, que espero que m'ajudi a no tenir els bessons tant carregats en les tirades llargues, ja diré que tal.
Avui sortideta tranquila i demà ja la cursa!

No hay comentarios:

Publicar un comentario