miércoles, 7 de diciembre de 2011

Cursa de Sant Andreu 2011

La cursa de la festa Major, de 5k per preparar com m'afectaven els entrenaments de preparació per a Nassos, encara sense un objectiu definit. La cursa, gratuita, es presentava bé, al costat de casa, bon recorregut i tot i ser el dia de la constitució, bona temperatura. El problema va ser a la sortida, carrer molt estret al costat de Fabra i Puig, que fa d'embut i per davant gent que anirà a córrer a ritme molt suau (principalment gent gran i nois). Es dóna la sortida però tardo una estona encara en sortir, força empipat perquè no hi ha forma d'avançar. Quan arribo al carrer Dublín veig que pel carrer no avançaré, així que allargo i vaig a la vorera contrària per on no va ningú fins al camp del Sant Andreu, avançant a força gent. A partir d'allà, segueix havent-hi molta gent però com a mínim ja puc avançar a força gent. A partir del carrer Segre, puc posar ritme de creuer i al passar per la Plaça Orfila, km.2, veig que vaig bé, per sota els 8 minuts així que cal seguir. Fins a Gran de Sant Andreu només faig que avançar gent i a partir d'allà ja trobo a la gent que porta un ritme similar al meu. Molta gent als carrers animant i no costa gaire seguir el ritme. Arribo a Fabra i Puig i sé que ja está, tinc un grup d'uns 6 corredors davant i la meta a uns 400 metres. Allargo la gambada, però no sprinto (no és una prova amb classificació ni amb temps, així que simplement per acabar fort) avanço al grupet i ja estic. Miro el rellotge i 19:29, a 3:55 min/km, un ritme que he portat a sèries, així que molt content! A l'arribada em trobo amb en Lluís que ha aprofitat la cursa com jo per a entrenament i al que veuré a Nassos i Granollers. Us deixo alguna foto que he trobat:



No hay comentarios:

Publicar un comentario