domingo, 4 de diciembre de 2011

Primera transició

Avui m'he aixecat i he vist que feia molt bon dia, així que he decidit fer una sortideta en bici (feia quasi un mes que no sortia) i donar un tomb per collserola. Molta gent per allà i el fet d'haver d'estar d'hora a casa m'ha limitat bastant. Al final he fet 17 km en poc més d'una hora, a ritme tranquil, pujant per Sant Llàtzer, agafant el Passeig de les aigües i després pel Camí de Sant Medir. De tornada, he baixat per Llars Mundet. Un cop arribat a casa, com no havia fet gaire esforç en la bici he decidit fer la primera transició en la meva curta carrera en aquest esport. Canvi de sabatilles i pantalons, deixo el casc, em trec la jaqueta i cap a Can Dragó. No he volgut fer gaire, però he intentat anar a un ritme que estigués bé. Al final m'han sortit quasi 4 km a un ritme de 4:34 min/km, força content, tot i que la sensació de cames al començar a córrer després de la bici és molt estranya. Lo bo és que des d'un primer moment pots començar a un ritme que estigui bé, que no fort i anar fent. Molt content i estic a la espera d'apuntar-me al duatló de Viladecans el dia 29 de gener. Demà intentarem fer una mica i el dimarts, la cursa de Sant Andreu

No hay comentarios:

Publicar un comentario