viernes, 2 de diciembre de 2011

Preparació per la Cursa dels Nassos

Avui fa quasi un mes que vaig començar amb la preparació per la cursa dels Nassos. La primera setmana la vaig agafar molt motivat, fent fins a 6 entrenaments aquella setmana i a bons ritmes. Després degut a començar amb la feina, el viatge a Holanda i un constipat la veritat es que no he pogut seguir els entrenaments com hagués volgut. Tot i això, he fet alguns entrenaments de gran qualitat amb sèries per sota dels 4:00 min/km, entrenaments de fartlek, pujades, progressius, en fi aprenent a entrenar. Suposo que si hagués seguit el planning d'en Pol Guillén i la Rosa Morató, que són els que preparen l'entrenament cada setmana la millora seria encara més grossa i podria fins i tot somiar en baixar de 40 minuts, però a dia d'avui ho veig molt complicat. Tot i això, espero que el fred no sigui impediment per fer la segona meitat d'entrenaments molt millor i anar-li afegint la bici, que en aquest últim mes l'he tingut una mica abandonada. El mes de novembre ha acabat amb 160 km de cursa a peu. Molt content, ara m'espera un cap de setmana on intentaré fer sèries i pujades per arribar molt carregat dimarts a la cursa de Sant Andreu, de 5 km i algu més, al costat de casa i que em servirà d'entrenament per veure com vaig. I després pujada a la Cerdanya, que tal com està el temps em servirà per fer entrenaments en muntanya que m'aniran d'alló més bé

No hay comentarios:

Publicar un comentario