miércoles, 7 de diciembre de 2011

Piramidal

Molts corredors hauran sentit parlar d'aquest múscul que molts cops no coneixes fins que te'l lesiones... Fa 2 setmanes que tenia certes molèsties a la natja, però que no m'impedien córrer fins i tot a ritmes forts. Havia sentit a alguns corredors queixar-se del piramidal, però no tenia ni idea del que era. Dimarts, després de la cursa, tenia molèsties i vaig saber que una companya del repte dels nassos s'havia lesionat el piramidal. Per curiositat vaig buscar el que era, i els símptomes eren els mateixos. Vaig fer uns exercicis recomanats pel piramidal i ja vaig veure que era aques múscul l'afectat. Així que avui ha tocat visita al fisio, el Raúl. Una bona estona d'estiraments per a descarregar-lo així com una clase per a estirar a casa. També he après com estirar bé després dels entrenaments, ja que m'ha notat les cames força carregades.
Aquests dies de festa, a la Cerdanya, a córrer poc, per a que desapareixin les molèsties i poder afrontar Nassos en condicions.
Aquí podeu veure on es troba més en concret el múscul:

I uns quants exercicis que vaig trobar:

No hay comentarios:

Publicar un comentario