jueves, 15 de marzo de 2012

Començant a sumar

Després d'uns mesos sense entrenar gaire, per les lesions, començo a sumar km i el més important, fer altres disciplines en aquest 2012. A gener, vaig començar entrenant bé però les lesions em van apartar ràpidament dels  bons entrenaments. A partir de la lesió, he competit més km que n'he entrenat cosa que no pot ser bona de cap de les maneres. Aquest març, segueixo amb la tònica de competir més que entrenar, en el meu cas estic 50/50, però no faré cap més cursa i espero seguir entrenant així que aquesta tònica canviarà.
A més, des de la maratest, he començat a anar al gimnàs. El que buscaré allà són d'una banda exercicis de resistència muscular per a millorar la musculatura i prevenir lesions i d'altra començar a fer els primers metres en natació de l'any. Estic en la segona setmana, seguint una planificació força asequible aquests dies de sèries d'exercicis de tot el cos en 4 dies, combinat amb 3 dies setmanals de piscina. A més, intentaré sumar algun que altre km en bici, tant en btt com en clases de spinning, ja que els desplaçaments en bicing, tot i fer exercici no els compto com a tals.
En aquesta meitat de mes, porto de moment:
Run: 73 km 5h41
Bike: 30 km (la part més fluixa i de llarg) 1h50
Natació: 2.6 km 50 min

A més he aprofitat per comprar un portaxip i un portadorsal de la marca inverse. Ara intentaré seguir fent base en run, i començar a fer sèries, amb l'objectiu d'estar ràpid per a les mitges i els 5k de finals d'abril i maig.

No hay comentarios:

Publicar un comentario