lunes, 12 de marzo de 2012

Mitja Montornes 2012

Després de la prova de ritme a la Maratest era moment de intentar baixar de 1:30 en mitja marató. L'escollida Montornés, amb un circuit primer planer, després en pujada i acabada en baixada.
Arribo justet, recollida de dorsal estiraments i una mica d'escalfament, i quan vull col·locar-me a la sortida veig que ja faig tard. Per sort, trobo a la llebre de sub 1:35 que va amb força gent de corredors.cat i després de saltar una valla ens col·loquem ja a la sortida. Tot i això, la meva llebre, la de sub 1:30 està força endavant. Es dóna la sortida i primer problema: sortim els de la mitja i els de 5k junts, i et trobes a molta gent a ritmes molt lents. M'enganxo a un company de corredors i finalment contactem amb la barqueta sub 1:30 al km número 5, després de fer aquests 5k a ritme de 10.000. Comença la pujada, ja en grupet i es anar sumant km. La part més dura és l'arribada a la Roca del Vallés, que amb la calor es fa interminable. Volta i tornada pel mateix camí, el que ha estat dur de pujada ara serà baixada. Tinc clar que si segueixo amb la llebre assoliré el meu objectiu, ja que tinc un coixí de temps guanyat a l'inici per haver sortit més tard. Aquest cop ja no cometo error amb la presa del gel i em trobo força bé, posant-me al capdavant del grup amb les dues llebres, en Manolo i en Dani. Cas apart és en Manolo, va corrent al ritme que toca, explicant acudits, animant al personal, donant indicacions sobre quan canviar el ritme, animant a que ningú es quedi, animant als espectadors perquè ens animin, pur espectacle. El moment més dur per a mi és a la última pujada de la cursa, queden 1.5km, i veig com se m'acaba la gasolina. En uns 50 metres de pujada arribo a perdre uns 6-7 segons. Manolo segueix animant i apreto dens i culito com diu ell i torno a agafar-los i ja és baixada fins l'arribada així que decideixo tirar una mica més ràpid i avanço a força corredors. Finalment arribo amb un temps de 1:29:10, millorant en més de 5 min la meva marca a granollers. Només arribar agraïr als companys que han fet de llebre i rebo consells per a no destroçar-me els mugrons de nou (portava esparadrap però al km.5 ja se m'havia caigut). Recollida de la capsa de regal (obsequis de neteja), revistes, llet, plat de pasta i got de coca-cola, uns estiraments i cap a casa.

Com sempre unes fotos:




No hay comentarios:

Publicar un comentario