lunes, 26 de marzo de 2012

Expo Sports + Breakfast Run

Aprofitant l'arribada de la Marató, he fet un cap de setmana diferent al de cursa però relacionat amb el running. Divendres matí vaig passar-me per la fira de Barcelona a donar una ullada, ja que sabia que no hi hauria gaire gent i podria tafanejar. Comparat amb les fires de curses de 10k, no hi ha color. Moltes marques, tant de running, tri i trail, fisios, altres curses, etc. Vaig estar-me mirant les sabatilles i després de veure les K-Swiss, m'he comprat les Blade Light Race, unes sabatilles de tri que estaven d'oferta. La veritat és que allà dins em compraria de tot, grans ofertes en sabatilles, així com un mono de triatló sailfish que estava a meitat de preu per exemple. També vaig poder conversar una estona amb en Pol Guillén, que tornarà a competir a partir d'abril en 10k, tots els meus ànims per a ell! Tota mena d'isotòniques, gels i barretes energètiqeus per provar i escollir, compressius i roba. Una altra cosa interessant era el fet de poder conèixer altres maratons d'arreu del món, una bona manera de fer turisme mentres corres. Al final van caure uns mitjons Ijinji, que estaven en oferta 3x2. Més que per lo macos que siguin, la compra ha estat per prevenir les punyeteres bullofes que em surten al fer tirades llargues. Són uns mitjons com guants, que fan que no surtin tantes bullofes. 


A més, em vaig inscriure a la breakfast run per sortir a córrer una mica el dissabte, una cursa gratuïta que fa els últims 4,195 km de la marató dels Jocs Olímpics i amb esmorzar posterior. 
Després d'entrenar, el meu pare em diu que s'ha apuntat també per anar a la cursa i al no ser competitiva, decideixo fer el recorregut amb ell, que està acostumat a fer llargues caminates, però no a córrer. És una experiència completament diferent i molt recomanable. Evidentment el ritme és molt lent, i en ocasions caminem, però el fet de compartir kms amb el meu pare que sempre m'està acompanyant a les curses és una sensació indescriptible. No vaig portar el temps, però no vam arribar els últims, i la sensació de fer la volta a l'estadi junts va ser brutal. Després d'això, a la fira del corredor, dos plàtans, un troç de coca, aigua i un cafè aigualit per a recuperar forces. Després d'això, vaig asistir a la conferència de Compex on presentaven el Compex Wireless. Entre els ponents, en Josef Ajram, l'entrenador del Gavà Triatló Xavi Álvarez o el fisio Lluis Badal. Va ser força interessant, tot i que al final no vaig poder guanyar el Compex Wireless que sortejaven.

No hay comentarios:

Publicar un comentario