miércoles, 23 de mayo de 2012

Bogeria per la Behobia/San Sebastián

La Behobia/San Sebastián, és una de les curses més mítiques dins el territori español, amb una distància de 20 km, per tant no homologada, s'espera que aculli a 25.000 atletes, tota una bogeria, tenint en compte que la Marató de Barcelona, la més multitudinària, "només" va poder aplegar a 16.743 valents.
L'ambient, com qualsevol event esportiu al País Basc (marea taronja al Tour, la Zegama-Aizkorri, etc.) diuen que és impressionant, així que era una cursa que volia fer. A més, amb l'excusa pots disfrutar de la gastronomia basca, que jo que hi vaig estar l'any passat i em vaig quedar amb ganes de més!
Total, avui obrien inscripcions per als corredors a les 12, 10.000 inscripcions en total, ja que els corredors que han participat en altres edicions, els que compren adidas, els que compren packs i altres beneficiats tenen inscripcions diferents. Jo vaig convèncer a l'Albert per fer-la junts, així que tocava apuntarse que diuen que les inscripcions volen. El que no m'esperava és haver d'esperar 20 minuts per a poder fer la pre-inscripció, ja que la pàgina estava caiguda degut al gran nombre de gent que hi intentava entrar a la vegada. És a dir, el nombre de bojos que volen fer aquesta cursa, que no és barata, és enorme!!
Al final ho he aconseguit i ara toca buscar allotjament, que sembla que ja comença a escasejar i entrenar. La cursa: l'11 de novembre i la gent ja boja per les inscripcions...

No hay comentarios:

Publicar un comentario