domingo, 27 de mayo de 2012

Can Mercader 2012

A les 6.30 sona el despertador, quan els meus amics estan tornant de festa jo m'aixeco per anar a córrer... Poso a fer el café i em pego una dutxa d'aigua freda. Després preparo les creps amb nutella, suc de taronja i el cafè. A les 7 i 5 surto de casa, tinc quasi una hora de metro fins a Can Mercader i la sortida és a les 8.30. Anant cap allà em trobo amb el Carles, el fotògraf de Corredors.cat i ja m'ha fet una foto:

A deixar ràpid la bossa al guardarroba i la pixadeta de rigor. Són les 8.25, ja no podré calentar, aixeco una mica genolls, talons al cul, 4 estiraments i a la línia de sortida. Em poso amb en Raul, que farà de llebre de sub-45, per tenir una mica de marge si enganxo la llebre de sub-40. Sortida i estic a 100 metres de la llebre, ara a mantenir el ritme i apropar-se mica en mica sense fer l'animal... Això fins al km. 3 ho vaig fent i arribant al 4 estic molt prop seu però llavors, la calor i els pocs entrenaments a ritmes elevats em passen factura. Se'm comencen a allunyar i el grup de gent amb el que anava i del qual tirava em comença a deixar enrere. Tot i això, passo la primera volta de 5km en 20:26, força bon temps i que si poguès mantenir és marca, però no és el dia avui. Hem començo a notar que les crepes van de cantó a cantó i en ocasions tinc ganes de vomitar, l'objectiu ara és no para, ja que veig que no puc seguir el ritme de cap dels corredors que em passa. Hi ha un lloc on llencen aigua, al km.7.5 que em dóna la vida. Em dic al 8 intentes apretar i això faig, però cronometrant veig que del 8 al 9 tot i pensar que anava ràpid em surt a 4.23 però no m'ha avançat ningú. Just passar el 9, m'avancen 6 corredors però em puc enganxar a aquest grup, només queda un km. Un dels del grup tira cap endavant però els demés ens mantenim, si apreto els passo i així succeeix, a la recta de meta, com ja és habitual apreto el ritme, allargo gambada i els passo, per acabar amb un temps de 42:10, sent el 140, però tal com es pot veure en una foto, acabo fos. A l'acabar, aigua, aquaris, entrepà, fruita, donuts i suc de taronja per a recuperar, uns estiraments, xerradeta i cap a casa. Última cursa de 10 d'aquesta temporada, i espero no patir tant la setmana que ve a Alpens.

Unes fotos:



No hay comentarios:

Publicar un comentario