domingo, 13 de mayo de 2012

Milla de Ripollet 2012

Segona cursa curta de la temporada, amb un circuit més favorable i amb millors condicions, tot i que també hi havia moltísima més competència. Decideixo sortir desde segona fila, ja que veig que sortiran massa fort i així és. Els primers 400 metres són de baixada, i vaig regulant, em quedo una mica més enllà de la meitat, tot i que anem força agrupats. Després, gir i a refer els 400 metres, ara de pujada. Aquí es comencen a estirar els grups, però encara anem força junts. A dalt, altre cop a refer el circuit, m'avança un corredor i n'avanço a dos o tres cap al final i al girar i encarar la pujada decideixo apretar. Avanço un grup de 4-5 corredors i en queda un a 5 metres que sembla que no va bé. Em veu, i apreta fort, jo simplement estic allargant la gambada i veig que li retallo distància. A falta de 50 metres l'avanço i acabo amb un temps de 5:48, una millora de 41 segons respecte al Guinardó i amb molt millors sensacions.



No hay comentarios:

Publicar un comentario