martes, 8 de mayo de 2012

Milla del Guinardó 2012

Si la setmana passada no havia corregut per la lesió i viatge, ara em presentava a una cursa malat i seguint sense haver entrenat un dia. Després del pont, vaig començar amb malestar i febre fins que vaig haver d'anar al metge que em va dir que tenia faringitis. Tot i això, ja m'havia inscrit a aquesta cursa prop de casa i com em vaig aixecar força bé vaig decidir provar sort ja que eren pocs km i ja no tenia els 38.5 graus de dijous a la nit. Arribo vora de les 10 ja que començava a les 10:30 teòricament, però ja hi havia molta cua de gent treient dorsals. Em trobo amb en Marc i en David, companys de corredors.cat que correran a la mateixa tanda que jo. Al final diuen que sortirem més tard de les 11, així que fem una volta a un dels dos recorreguts que farem, el curt. Comença en baixada, planeja i acaba en una pujada pronunciada, cosa que ens asusta força. Finalment arriba la hora de la nostra cursa. En Marc, David i jo ens posem a primera fila i la sortida no és gaire ràpida. En Marc es posa 1r, en David 4t i jo darrere seu, però deixo que m'avancin alguns corredors. Al arribar a la primera pujada, em noto que em comença a pujar el pus i vaig amb la boca resseca i com molt cansat. Tot i això vaig 10è i a la pujada avanço 2 corredors. A la baixada intento recuperar, però no tinc forces i a la pujada mantinc la distància amb el 7è. Finalment arribo en 6:29, a 3:50 min/km i al arribar em comuniquen que he estat 2n de la meva categoria, per darrere en Marc que ha estat 2n en la general i 1r de la categoria. En David va fer 4t en la general i 3r de la seva categoria.
Després a menjar l'entrepà, veure com en David feia de guia a en Jaume Bajó, per a que guanyés la categoria especial, la xocolatada i després d'una bona espera, el premi, pujo al pòdium per primer cop, estant malalt i sense haver entrenat, tot un mèrit!

Unes fotos de la cursa:




No hay comentarios:

Publicar un comentario